U saradnji sa našom organizacijom, partnerima na lokalnom nivou, turističkim organizacijama, Udruženjem banja Srbije, JP Skijališta Srbije, Udruženjem hotelijera i restoratera Srbije HORES I YUTA-om, u 10 gradova Srbije, Turistička organizacija Srbije predstavila je turističku ponudu naše zemlje i pozvala domaće goste da svoj odmor ili deo odmora provedu u svojoj zemlji.


04.06.2015.

U saradnji sa našom organizacijom, partnerima na lokalnom nivou, turističkim organizacijama, Udruženjem banja Srbije, JP Skijališta Srbije, Udruženjem hotelijera i restoratera Srbije HORES I YUTA-om, u 10 gradova Srbije, Turistička organizacija Srbije predstavila je turističku ponudu naše zemlje i pozvala domaće goste da svoj odmor ili deo odmora provedu u svojoj zemlji.

Nakon uspešne zimske kampanje, ova godina je počela sa povećanjem broja domaćih turista, i to u periodu januar-april za 9%, što je prvo povećanje broja domaćih turista od 2008. godine. To je podstaklo TOS da pojača aktivnosti na promociji turističke ponude namenjene domaćim turistima.

Kampanja “Moja Srbija” sadrži nekoliko elemenata : izložbe “MOJA SRBIJA – OUTDOOR SERBIA” u okviru Mikser festivala (03. - 07. 06.2015.), promotivnog karavana koji će putovati kroz 10 gradova Srbije (12.06. – 11.07.2015.), medijske i online kampanje.

Izložba predstavlja 30 motiva aktivnog turizma u Srbiji: atraktivne fotografije i inspirativne poruke koje pozivaju turiste da iskoriste i ovu turističku ponudu naše zemlje.

Promotivni karavan je osmišljen tako da se sa lokalnim turističkim organizacijama gradova u kojima se organizuje sama promocija i ostalim partnerima u kampanji, na centralnim trgovima kroz animaciju, muziku, brendirana vozila i pultove, promotivne materijale, nagradni kviz znanja i degustaciju karakterističnih lokalnih specijaliteta, predstave destinacije širom naše zemlje. U okviru karavana predstaviće se destinacije domaćini, ali i one lokalne turističke organizazacije koje gravitiraju ka gradu domaćinu, kako bi objedinili regionalnu ponudu, a sve u kontekstu grupisanja destinacije prema programu “52 vikenda u Srbiji”.

Kalendar karavana:


1. 12-13. jun Užice, Novi Pazar;

2. 19-20. jun Niš, Leskovac;

3. 26-27. jun Subotica, Novi Sad;

4. 03-04. jul Čačak, Kraljevo;

5. 10-11. jul Kragujevac, Beograd.


Promotivnom kampanjom u 10 gradova Srbije (najvećim emitivnim centrima turista) prikazani su najatraktivniji turistički potencijali koji ovi gradovi poseduju, a samim tim potencijali zemlje Srbije kao turističke destinacije. Svaki od gradova objediniće svoju turističku ponudu i na svom danu promocije, zajedno sa već pomenutim partnerima, prikazati zašto za baš taj grad treba izdvojiti vreme i posetiti ga.


Cela kampanja ima za cilj da promoviše brojne znamenitosti Srbije, prirodne i kulturno – istorijske vrednosti, da Srbija postane još atraktivnija za sve posetioce jer poseduje veoma bogatu ponudu i ima veliki broj atrakcija, koje je pozicioniraju kao turističku destinaciju u usponu.


Pratite našu facebook stranicu gde možete videti fotografije sa karavana i, naravno, objavljujte i vi vaše fotografije Srbije na društvenim mrežama koristeći haštag #MojaSrbija